PRIDRUŽITE SE NAŠEM TIMU
Ukoliko želite da budete deo Zovy tima (Yettel retail partner) , rastete i razvijate se, naša vrata su Vam otvorena. Proces selekcije zavisi od pozicije za koju aplicirate i uključuje testiranja i intervjue.
Ukoliko imamo otvorenu poziciju koja odgovara Vašem znanju i iskustvu, kontaktiraćemo Vas. Ukoliko trenutno nemamo adekvatnu otvorenu ponudu, Vaša biografija ostaje u našoj bazi i bićete kontaktirani kada se otvori pozicija koja odgovara Vašem znanju, obrazovanju i kompetencijama.
CENTAR ZA RAZVOJ KARIJERE
Naš tim čini sinergija iskustva, znanja, mladosti i energije. Zahvaljujući snazi našeg tima kompanija je izrasla u stabilan i održiv sistem koji danas poseduje najsavremenija telekomunikaciona rešenja.
Unapređenje znanja i veština je jedan od ključnih ciljeva poslovne politike. Centar za razvoj karijere ima misiju da pruži punu podršku menadžerskom kadru u razvoju performansi zaposlenih. Uspeh menadžera posmatra se i kroz rezultate koji postižu u obučavanju a time i rezultatima svojih saradnika. Dnevni mentoring prodajnog osoblja, podsticajni treninzi su ono što se smatra uslovom dobre prodaje.
Naš cilj je da zajedno, sa našim zaposlenima rastemo i razvijamo se jer naši ljudi su naš najvažniji resurs.
Centar za razvoj karijere ima za cilj da planski upravlja procesom obuke zaposlenih u saradnji sa menadžmentom. Stalno usavršavanje, usmeravanje i praktična obuka zaposlenih je dnevni zadatak kako Centra, tako i svih na rukovodećim pozicijama.
Našim zaposlenima smo partner u koga veruju i oslonac na koji uvek mogu da računaju.